پلی کربوکسیلات

خرید پلی کربوکسیلات : برای ثبت سفارش خرید پلی کربوکسیلات با شماره 09192688627  تماس بگیرید.

توضیحات

پلی کربوکسیلات

امروزه مواد شیمیایی گوناگونی در صنعت مورد استفاده قرار می گیرند که هر کدام کاربرد مختص به خود را دارند. دسته ای از محصولات شیمیایی، به منظور اصلاح خواص مختلف بتن مورد استفاده قرار می گیرند که روان کننده ها یکی از مواد افزودنی کاربردی محسوب می شود.

روان کننده های بتن، انواع مختلفی دارند، به عنوان مثال: پلی نفتالین سولفونات، لیگنو سولفونات سدیم ، پلی کربوکسیلات و….

در ادامه توضیحاتی بیشتر در رابطه با پلی کربوکسیلات در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم تا خریدی بهتر داشته باشید.

پلی کربوکسیلات چیست؟

به طور کلی پلی کربوکسیلات با نام لاتین polycarboxylate به دسته ای از پلمیرها گفته می شود که به منظور بهبود شرایط بتن مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع پلی کربوکسیلات به مخلوط های بتنی افزوده می شود که نوعی روان کننده بتن محسوب می شود.

حضور پلی کربوکسیلات در ساختار بتن، به عنوان یک ماده افزودنی شیمیایی، می تواند به بهبود ساختار بتن و همچنین بهبود عملکرد بتن کمک کند‌. در واقع وظیفه اصلی پلی کربوکسیلات کاهش میزان آب مصرفی در روند تهیه بتن می باشد و منجر به کاهش میزان مصرف آب می شود.

از جمله مزایای استفاده از روان کننده  این محصول ، می توان به قابلیت پمپاژ و همچنین بهبود خاصیت مکانیکی و انجماد اشاره کرد‌. در واقع این حضور پلی کربوکیسلات، منجر به افزایش مقاومت بتن در برابر انجماد و ذوب و حتی انقباض می شود.

پلی کربوکسیلات

ویژگی های پلی کربوکسیلات:

با شناخت ویژگی های پلی کربوکسیلات، می توانید هر چه بهتر با این ماده شیمیایی آشنا شوید و در نهایت بتنی قوی و با کیفیت تولید کنید. در این قسمت سعی داریم شما را با ویژگی های پلی کربوکسیلات آشنا کنیم…

پلی کربوکسیلات از جمله مواد شیمیایی مایع است که به رنگ قهوه ای روشن یافت می شود که در ساختار آن هیچ مقداری از کلر مشاهده نمی شود. همچنین در رابطه با نقطه اشتعال این محصول می توان گفت که نقطه اشتعالی ندارد.

در واقع با افزودن مقادیر لازم و کافی از پلی کربوکسیلات به ساختار بتن، عملکرد کلی بتن بالا می رود و بتن تولیدی از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می شود. همچنین میزان آب مصرفی برای تولید بتن به شدت کاهش می یابد و در نهایت در هزینه ها صرفه جویی می شود.

از مزایای استفاده ازاین محصول ، می توان به سازگاری بهتر آن با محیط زیست نسبت به سایر محصولات، اشاره کرد.

کاربردهای پلی کربوکسیلات:

پلی کربوکسیلات در صنعت ساخت و ساز کاربردهای بسیار زیادی دارد. این ماده شیمیایی نوعی روان کننده و ماده افزودنی محسوب می‌ شود که از آن خریداران برای تولید انواع بتن استفاده می کنند.

بتن های پیش ساخته، بتن های با تراکم بالا، بتن های مقاوم و… از جمله بتن های ساخته شده با استفاده از این ماده شیمیایی  می باشد. همچنین زمانی که ازاین محصول  در ساختار بتن استفاده می شود، در بتن شاهد ترک های عمیق و یا حتی مویی نخواهیم بود.

 

خرید پلی کربوکسیلات:

این محصول  ماده ای بسیار کاربردی در صنعت محسوب می شود که نوعی روان کننده مهم می باشد. فعالان صنعت بتن سازی از جمله خریداران اصلی پلی کربوکسیلات می‌ باشند که به منظور عملکرد هر چه بهتر  بتن نیازمند ماده شیمیایی کاربردی هستند.

همچنین استفاده از این محصول  در ساختار بتن می تواند مصرف آب را به شدت کاهش دهد. به همین علت این ماده شیمیایی جزو مواد شیمیایی مهم در صنعت بتن می باشد.

اگر از جمله خریداران این محصول  هستید، به شما توصیه می شود که برای خرید پلی کربوکسیلات با کارشناسان شرکت مهستان شیمی پارسه  در ارتباط باشید. شرکت مهستان شیمی پارسه  یکی از معتبر ترین و با سابقه ترین مراکز تامین کننده مواد شیمیایی در کشور می باشد.

جهت ثبت سفارش خود از شرکت مهستان شیمی پارسه  می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و اطلاعات لازم در رابطه با محصولات شیمیایی و چگونگی ثبت سفارش آن را کسب کنید.

قیمت پلی کربوکسیلات:

قیمت تمامی محصولات شیمیایی، مدام دچار تغییرات بسیار زیادی می شود. زیرا بازار خرید و فروش مواد شیمیایی نوسانات بسیاری را تجربه می کند. به همین علت برای اطلاع از قیمت این محصول می توانید با شماره های درج شده در سایت مهستان شیمی تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پلی کربوکسیلات”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست