تگزانول

حالت ماده: مایع

فرمول شیمیایی: C12 H24 O3

حجم بسته بندی: بشکه 200 کیلوگرمی

موارد مصرف: 1- ساختمان سازی 2- پتروشیمی 3- رنگ و رزین

خرید تگزانول : برای ثبت سفارش خرید تگزانول با شماره 09192688627 تماس بگیرید.

توضیحات

ترکیبات شیمیایی و معدنی، از گذشته های دور تا به امروز توسط بشر مورد استفاده قرار گرفته است و از هر کدام برای انجام فرآیندی خاص و یا تولید محصولی جدید استفاده می شود. هر یک از مواد شیمیایی و یا معدنی، خواص و ویژگی های منحصر به فردی دارند. از جمله ترکیبات شیمیایی کاربردی در صنعت می توان به تگزانول اشاره کرد.

تگزانول از جمله حلال های مهم صنعتی محسوب می شود که از آن در صنایع مختلفی نظیر صنعت تولید رنگ و پوشش، صنعت تولید جوهر، صنعت نفت و… استفاده می شود.

اکنون ممکن است سوالات بسیاری ذهن شما را به خود درگیر کرده باشد که تگزانول چیست؟ ویژگی ها و خواص این ماده شیمیایی کدام اند؟ از کدام مرکز توزیع کننده مواد شیمیایی، تگزانول با کیفیت را خریداری کنیم؟ و…

با ما همراه باشید تا هرچه بهتر با تگزانول آشنا شوید. در ادامه این ماده شیمیایی به صورت کامل مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته است.

تگزانول چیست؟

تگزانول Texanol از جمله ترکیبات آلی محسوب می شود که در صنایع گوناگون پرکاربرد می باشد. ساختار این ماده شیمیایی بسیار بلند می باشد و شاخه های متعددی دارد. جرم مولی این پلیمر حدود ۲۱۶ g/mol می باشد.

همچنین با نام های دیگری همچون ۲،۲،۴-تری متیل-۱،۳-پنتان دی ال مونوایزوبوتیرات و پنتیل ایزوبوتیرات مشهور است. تگرانول را نوعی الکل استر می دانند که در تولید بسیاری از رنگ ها و پوشش ها مورد استفاده قرار می گیرد

این محصول شیمیایی از کنار هم قرار گرفتن و پیوند بین ۲۴عدد عنصر کربن با نماد شیمیایی C، ۴۸ عدد عنصر هیدروژن با نماد شیمیایی H و ۳ عدد عنصر اکسیژن با نماد شیمیایی O تشکیل می‌ شود. در واقع فرمول شیمیایی تگزانول به صورت C24H48O3 می باشد.

مشخصات تگزانول:

این محصول جزو مواد شیمیایی مایع محسوب می شود که هیچ گونه رنگی ندارد و دارای بویی ملایم است. این ماده شیمیایی در دمایی معادل -۵۰ درجه سانتی گراد به نقطه ذوب خود می رسد و در دمایی معادل ۲۶۰ درجه سانتی گراد به نقطه جوش خود می رسد.

در رابطه با حلالیت این ترکیب شیمیایی می توان گفت که حلالیت بسیار خوبی دارد.همچنین می توان گفت که نوعی انعقاد کننده بسیار قوی می باشد. به همین علت این محصول کاربردهای بسیار زیادی دارد.

کاربردهای تگزانول:

از آنجایی که این محصول ویژگی های منحصر به فردی دارد، در صنایع بسیار زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. در این قسمت شما را با برخی از کاربردهای این محصول آشنا می کنیم تا هنگام خرید تگزانول بهترین خرید را داشته باشید:

تگزانول در دندان پزشکی:

برای انجام ارتودنسی می بایست نوعی پوشش بر روی مین های دندان قرار گیرد تا از آسیب رسیدن به آن جلوگیری شود. امروزه یکی از کاربردهای این محصول استفاده از آن برای تولید پوشش های ارتودنسی می باشد.

تگزانول در صنعت کشاورزی:

از دیگر کاربردهای تگزانول می توان به کاربرد آن در کشاورزی اشاره کرد. تگزانول به همراه سیکلو هگزانون برای تولید انواع آفت کش ها و حشره کش ها استفاده می شود.

تگزانول در صنعت نفت:

از این ماده شیمیایی برای استخراج نفت از چاه های نفت استفاده می شود. همچنین از آن به منظور حذف لجن ها در حفاری نفت مورد استفاده قرار می گیرد.

تگزانول در تولید رنگ:

یکی از خواص این محصول که آن را از دیگر ترکیبات شیمیایی متمایز می کند، خاصیت انعقاد کنندگی بسیار خوب این محصول می باشد. تگزانول را انعقاد کننده رنگ های لاتکس می ‌نامند. انعقاد کننده نقش بسیار مهم و حیاتی برای تولید انواع رنگ ها ایفا می کند.

خواص تگزانول:

با شناخت خواص هر ماده شیمیایی، می توانید هر چه بهتر با آن ماده شیمیایی آشنا شوید. در این قسمت خواص تگزانول به صورت کامل شرح داده شده است.

در ابتدا لازم به ذکر است که تگزانول یک حلال مهم صنعتی محسوب می شود.

همچنین این ماده شیمیایی مقاومت بسیار خوبی در برابر سایش دارد و این ویژگی منجر به کاربردی شدن این ماده شیمیایی شده است.

خاصیت پاک کنندگی و شویندگی این ماده شیمیایی، از دیگر خواص تگزانول می باشد.

از دیگر خواص این ماده شیمیایی می توان به غلظت دهندگی این ماده اشاره کرد.

همچنین انعطاف پذیری حرارتی تگزانول، از دیگر ویژگی های منحصر به فرد تگزانول می باشد.

این ماده شیمیایی ، از جمله انعقاد کننده های قوی صنعتی محسوب می شود و کاربردهای مختص به خود را دارد.

خرید تگزانول:

اگر قصد خرید این ماده شیمیایی با کیفیتی مطلوب دارید، می بایست از مراکز معتبر و با سابقه کشور خرید کنید. شرکت مهستان شیمی یکی از معتبرترین مراکز کشور در زمینه توزیع و پخش انواع مواد شیمیایی می باشد. این شرکت بیش از ۲۰ سال سابقه درخشان در زمینه توزیع مواد شیمیایی درجه یک دارد.

شرکت مهستان شیمی   آمادگی خود را جهت فروش تگزانول با کیفیت اعلام می‌ کند. هم اکنون این محصول در تمامی انبارهای مهستان شیمی موجود و آماده ارسال به تمامی نقاط کشور می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید 

قیمت تگرانول:

این محصول به دلیل خواص و ویژگی های منحصر به فرد و کاربردهای گسترده در صنعت، بازار فروش بسیار بزرگی دارد. قیمت این محصول شیمیایی با توجه به کیفیت آن، وزن محصول، نوع بسته بندی آن، نوع گرید مصرفی و… متفاوت است.

همچنین قیمت تمامی محصولات شیمیایی روزانه تغییرات بسیار زیادی دارد. به همین علت برای اطلاع از آخرین قیمت این محصول شیمیایی، چگونگی استفاده از آن و شرایط نگهداری از آن می توانید با شماره های درج شده در سایتمهستان شیمی  تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

فروش تگزانول:

فروش این محصول به عنوان نوعی ماده کاربردی در صنعت توسط شرکت مهستان شیمی  انجام می شود. این ماده شیمیایی در بشکه های ۲۰۰ کیلوگرمی بسته بندی می شود و در اختیار تمامی مصرف کنندگان این ماده شیمیایی قرار می گیرد.

با ثبت سفارش خود جهت خریداین محصول ، می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن، این ماده شیمیایی را دریافت کنید. با ما تماس بگیرید…

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تگزانول”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست